Klantenservice & FAQ
Contact opnemen met Ik Ben Zo Mooi
Voor vragen kun je onderstaand de pagina met meest gestelde vragen bekijken. Staat jouw vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via het contactformulier (rechts). Of bel/app ons. Wij helpen jou graag.

Tip! Wil je snel en makkelijk shoppen en bestellen op jouw smartphone? 
Download dan hieronder Ik Ben Zo Mooi App:


 Download hier de Ik Ben Zo Mooi App in de App Store Download hier de Ik Ben Zo Mooi App in de Google Play Store

Chat met ons via de gele button rechtsonderaan elke pagina.

Telefonische openingstijden:

Maandag tot donderdag: 9:00 uur - 16:00 uur (pauze van 12:00-13:00 uur)
Vrijdag: 9:00-16:00 uur  (pauze van 12:00-13:00 uur)
Telefoonnummer:
 085-8881540
E-mailadres: klantenservice@ikbenzomooi.nl
(reactie binnen 6 uur op werkdagen) 

Adres:
Ik Ben Zo Mooi
Oostpolder 1Q
4413NN Krabbendijke

Kvk: 
22055723
BTW-nummer: NL1438.33.959.B02
ABN AMRO: NL11ABNA0524007748

Betalingen vanuit buitenland: 

IBAN: NL11ABNA0524007748
BIC: ABNANL2A
 

Social Media 

Facebook pagina:
facebook.com/ikbenzomooi.nl
Facebook 
Instagram:
https://instagram.com/ikbenzomooi.nl/

Youtube kanaal:
https://www.youtube.com/user/ikbenzomooi

Google Plus pagina:
plus.google.com/+IkbenzomooiNlbabyenkind/

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt. 
Toch vragen wij jou vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens vind je hierboven.                                                             

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging.
Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ik Ben Zo Mooi bij is aangesloten.’  

1 Bestellingen
1.1 Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
In de laatste stap van de winkelwagen kun je aangeven dat je jouw cadeautje wil laten inpakken. Wij zullen dit, indien het product goed in te pakken is en het niet te druk is, graag voor je doen.
1.2 Kan ik een kaartje meebestellen?
Ja dat kan zeker. Maak hiervoor een keuze uit onze collectie wenskaarten. Een tekstje kun je eventueel gelijk bij de kaart opgeven of in de laatste stap van de winkelwagen bij opmerkingen. Wij zullen deze tekst dan op de kaart zetten. In de laatste stap van de winkelwagen kun je daarnaast ook aangeven dat je jouw cadeautje gratis wil laten inpakken. Wij zullen dit, indien het product goed in te pakken is en het niet te druk is, graag voor je doen.
1.3 Wat is de status van mijn bestelling?
U kunt inloggen op uw account via onderstaande link en de status van uw bestelling bekijken. 
https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/login/

Heeft u geen account? 
Maak er dan eenvoudig een aan via onderstaande link. https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/


1.4 Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen?
Via onderstaande link kunt u uw wachtwoord opvragen.
https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/password/

Krijgt u de melding "Deze e-mail is niet gevonden in onze administratie"?
Dan heeft u nog geen account. Maak dan eenvoudig een account aan via deze link: https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/register/

Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. U kunt dan inloggen en uw geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kunt u dus ook eerder geplaatste bestellingen bekijken en eventueel betalen.


1.5 Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik opnieuw betalen?

Betaling mislukt?
Onderstaand is alleen van toepassing als uw betaling is mislukt. Is uw betaling mislukt of wilt u met een andere methode betalen dan verzoeken wij u in te loggen op onze webwinkel. Via de homepage kunt u bij Mijn account (rechtsbovenaan elke pagina) inloggen. 

In Mijn Account staan alle bestellingen inclusief de niet betaalde facturen.

Zodra u bent ingelogd kunt u onderstaande stappen volgen:

1. Klik op "Mijn bestellingen"
2. Klik achter de factuur op "Bekijken"
3. Klik daarna op "Nu betalen" achter de openstaande factuur en volg de stappen.

Heeft u geen account? 
Maak er dan eenvoudig een aan via onderstaande link. Klik op de knop "Account aanmaken": https://ikbenzomooi.webshopapp.com/account/login/

Gebruik hiervoor het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. U kunt dan inloggen en uw geplaatste bestellingen bekijken, vragen stellen en betalen. Hiermee kunt u dus ook eerder geplaatste bestelling bekijken en eventueel betalen.

Lukt bovenstaand niet? 
Dan kunt u het bedrag overmaken op IBAN: NL11ABNA0524007748 ten name van Ikbenzomooi.nl onder vermelding van uw ordernummer. Dit ordernummer vindt u in het mailtje wat u van ons heeft ontvangen. Kunt u het ordernummer niet vinden? Vermeldt dan uw volledige naam + afleveradres bij de de betaling.

Betaalt u vanuit het buitenland dan zijn dit de bankrekeninggegevens: IBAN: NL11ABNA0524007748 en BIC: ABNANL2A.

 

1.6 Hoe kan ik een bestelling retour sturen of ruilen?
Voor alle informatie over retourneren en ruilen klik hier

Direct retourneren? Print dan het retourformulier uit en volg de instructies.

1.7 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Indien er geen levertijd bij het product staat vermeldt wordt de bestelling voor 16:00 uur besteld op werkdagen dezelfde dag nog verzonden. 

Besteldt u meerdere producten waarvan één product levertijd heeft dan wordt de bestelling uitgeleverd zodra dit product binnen is.
 

Wilt u een van de andere producten die wel op voorraad zijn direct ontvangen dan dient u hiervoor een aparte bestelling aan te maken. Zodat deze direct geleverd kan worden.
2 Verzending & Levertijd
2.1 Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
Onder de €49,00 betaald u een bijdrage in de verzendkosten van €3,49. 
Boven de €49,00 wordt uw bestelling gratis verzonden.

2.2 Wat zijn de verzendkosten in België?
Onder de €49,00 betaald u een bijdrage in de verzendkosten van €6,49. 
Boven de €49,00 wordt betalen wij uw verzendkosten en is de verzending dus gratis.

2.3 Wat is de levertijd?

Snelle levering. Voor 16:00 uur besteld en betaald is dezelfde werkdag verzonden*. 

*Indien er extra levertijd van toepassing is staat dit bij het product vermeld.
 

  • U ontvangt een bericht zodra uw pakket is verzonden.
     

Producten met levertijd

  • Besteld uw meerdere producten (met levertijd en zonder levertijd) dan wordt 
    uw bestelling pas verzonden zodra deze compleet is. 
  • Indien u producten die direct leverbaar zijn z.s.m. wilt ontvangen plaatst u 
    hiervoor een aparte bestelling. Deze artikelen worden dan indien voor 16:00 uur 
    besteld en betaald dezelfde werkdag nog verzonden.
     

Levertijd bij betaling via iDEAL of overschrijving 

  • iDEAL betalingen worden direct verwerkt.
  • Houdt bij overschrijving er rekening mee dat de verwerking hiervan langer duurt. 
    Normaal gesproken is de betaling binnen 1 werkdag bij ons binnen. 
    Betalingen vanuit België 1- 3 werkdagen. 
2.4 Kan ik de bestelling ook ophalen in Krabbendijke?
Dat is zeker mogelijk. Je komt deze mogelijkheid vanzelf tegen tijdens het afrekenen. Uiteraard hoef je dan geen verzendkosten te betalen.
3 Producten & garantie
3.1 Heb ik garantie op de producten?
Voor alle producten die u bij Ikbenzomooi.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is dient u contact op te nemen met de klantenservice. Wij voorzien u dan zo snel mogelijk van een passende oplossing. 
3.2 Kan ik mijn bestelling ook als cadeautje laten inpakken?
Ja dat is zeker mogelijk. Bestel een cadeauverpakking mee en wij pakken uw cadeautje mooi in.
Neem contact met ons op
* Deze gegevens graag invullen